رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کریس از 5 دسامبر سال 2009 به بعد هیچ ضربه پنالتی ای رااز دست نداده است

 
Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

 

- کریستیانو رونالدو، تا قبل از داربی این هفته شهر مادرید ، نتوانسته بود تا دروازه اتلتیکومادرید را باز کند ولی شنبه شب دو گل وارد دروازه این تیم نمود که هر دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا،پنالتی زدن یکی از نقاط قوت کریس رونالدو است. از روز پنجم دسامبر سال 2009 به بعد، کریس هرگز یک ضربه پنالتی را خراب نکرده؛ یعنی اکنون حدود دو سال است که تمام پنالتی های رونالدو مبدل به گل شده.

آخرین باری که رونالدو نتوانست یک ضربه پنالتی را مبدل به گل کند در روز 5 دسامبرسال 2009 و در مصاف تیمش مقابل آلمریا در سانتیاگو برنابئو بود که رونالدو بعد از خراب کردن ضربه پنالتی اش در نهایت در جریان آن بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

از آن زمان به بعد پنالتی برای رونالدو معنای گل را دارد. او هر 17 ضربه پنالتی اخیرش را مبدل به گل کرده است.

او با دو گلی که در دیدار شنبه شب رئال مقابل اتلتیکو، وارد دروازه تیم میهمان کرد، تعداد گلهایش در رقابتهای این فصل لالیگا را به عدد 16 رساند و بالاتر از مسی که 15 گل به ثمر رسانده، در صدر جدول برترین گلزنان رقابتهای لالیگا قرار گرفت.

این طور به نظر می رسد که رونالدو عزم خود را جزم کرده تا رکورد گلزنی فوق العاده اش در فصل قبل را که زدن 41 گل در طول یک فصل رقابتهای لالیگا بود را پشت سربگذارد

رونالدو تا به امروز و درتمامی تورنمنتهای این فصل 20 گل برای رئال به ثمر سانده؛ 16 گل در لالیگا و 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا. این درحالی است که تعداد گلهای مسی تا به امروز 21 گل است: 15 گل در لالیگا و 6 گل در لیگ قهرمانان اروپا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید